Izkoristi 10% popust, ki vam ga podarjamo na celotno naročilo. Vtipkaj LIFE10 v kvadratek, namenjen za uporabo kupona ob naročilu.

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNO

V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine Life-decor.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Domen Kralj s.p., Podlubnik 248, 4220 Škofja Loka (v nadaljevanju: ponudnik), registrirano za opravljanje prodaje prek spleta.

Spletna trgovina omogoča nakup stenskih nalepk, stenskih tapet, nalepk ta stopnice, vrata, okna, kolesa in avtomobile, 3D nalepk, avto tatoojev in ostalih promocijskih izdelkov prek spletnega naslova www.life-decor.si.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Ponudnik tudi pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli  in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

OPREDELITEV POJMOV V SPLETNI TRGOVINI

V spletni trgovini uporabljamo naslednje pojme:

Uporabnik spletne trgovine je oseba, ki spletno trgovino uporablja.

Registrirani uporabnik je uporabnik, ki je opravil registracijo in s tem pridobil vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini.

Uporabnik hitrega nakupa je uporabnik, ki v spletni trgovini opravi nakup tako, da ne opravi registracije, ampak izbere možnost hitrega nakupa.

Kupec v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko potrošnik ali pravna oseba. Če je kupec pravna oseba, se v polja za vpis podatkov o podjetju vnesejo osebni podatki zakonitega zastopnika pravne osebe. Zaradi izvajanja pravic na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov je treba razlikovati med kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik) in kupcem, ki je pravna oseba. Za kupce, ki so pravne osebe, ne veljajo določila ZVPot, ampak določila iz teh splošnih pogojev.

Naročilo ali nakup so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini.

NAROČILO

V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije.

Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“), takoj zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila po predračunu se naročilo šteje kot plačano, ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni. V kolikor naročila ne plača v omenjenem roku, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.

Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. Kupec bo lahko zaradi napake ponudnika od nakupa odstopil.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Pogodba o nakupu je shranjena pri ponudniku, registrirani uporabnik pa lahko do nje kadar koli dostopa tudi prek svojega uporabniškega računa v spletni trgovini.

Nakup pričnete s klikom na gumb "Dodaj v košarico", ki se nahaja ob artiklu, ki ga želite kupiti (oziroma ob več artiklih, v kolikor želite kupiti več teh). Ko zaključite z nakupovanjem, se s klikom na "Nakupovalna košarica", ki se nahaja pod rubriko "Spletna trgovina", premaknete na stran, ki prikazuje vaše izbrane artikle. Nakup lahko opravite z registracijo ali brez nje. V kolikor nakup opravite brez registracije, izberete način dostave in način plačila, v primeru dodatnih želja pa izpolnite še rubriko "Opombe in posebne zahteve". Nakupa ne morete nadaljevati brez, da bi obkljukali, da se strinjate s Pogoji poslovanja. Nato kliknete na gumb "Preverite naročilo in izpolnite vsa obvezna polja, označena z rdečim okvirjem in kliknite "Naročite kot gost". Nakup nato zaključite s klikom na gumb "Potrdite nakup", s čimer se zavežete k nakupu izbranih izdelkov in k plačilu morebitne poštnine, določene pred potrditvijo nakupa.

CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je konkludentno (molče) sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.

Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.

MOŽNOSTI PLAČILA

Plačilo po povzetju: kupec plača kupnino poštnemu uslužbencu ob prevzemu blaga, ki znaša strošek stenske nalepke/stenskih nalepk ter strošek pošiljanja s plačilom po povzetju v višini 3,90 EUR z DDV. Dodatnih stroškov zaradi plačila po povzetju ni.

DOSTAVA

Dostavo opravljata logistični podjetji GLS in Pošta Slovenije. Dostava je možna le na območju Republike Slovenije.

Glede na višino nakupa so stroški dostave naslednji:

Nakup do 69,99 EUR z DDV: poštnina 3,90 EUR (vključeno plačilo po povzetju)
Nakup nad 70,00 EUR z DDV: poštnina brezplačna

DOBAVNI ROK

Dobavni rok naročila za izdelke na zalogi je praviloma 3–5 delovnih dni. V kolikor je potrebno izdelke naročiti oziroma jih izdelati po naročilu naročnika in je rok dobave daljši od 14 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskim sporočilom. Kupec lahko v primeru, da se ne strinja z dolžino dobave odstopi od naročila.

VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh po prejemu naročenega blaga ponudniku sporoči, da odstopa od naročila. To sporoči na e-naslov: teja@polepi.si.

Kupec mora blago nepoškodovano, originalno pakirano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 14-ih dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od naročila (ter posledično vračila kupnine), če sta blago ali njegova embalaža poškodovana ali se je njegova količina zmanjšala. Ponudnik bo plačila vrnil čim prej, najpozneje pa v 14-ih dneh od vračila blaga.

Vračilu blaga je treba obvezno priložiti kopijo originalnega računa.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: teja@polepi.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Podlubnik 248, 4220 Škofja Loka ali ga osebno prinese na naslov: Podlubnik 248, 4220 Škofja Loka.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila cena artikla s popustom, se na TRR uporabnika vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

REKLAMACIJA

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: teja@polepi.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

ODGOVORNOST

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in vanjo vključenih vsebin. Ponudnik si prizadeva, da bi na spletnih straneh spletne trgovine vse podatke predstavili čim natančneje in pravilno, pri čemer pa ne izključuje morebitnih nenamernih napak glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov ipd. v spletni trgovini in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer konkludentno prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga. Fotografije izdelkov so simbolične in morda ne odražajo dejanskega stanja.

ZASEBNOST IN VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Podatki, ki jih uporabnik posreduje prek košarice, kontaktnih obrazcev v spletni trgovini ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik, tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Uporabniki, ki so oddali naročilo, se avtomatično strinjajo, da so naročeni na e-novice spletne trgovine Life-decor.si ter s tem prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki se lahko od prejemanja e-novic odjavijo v vsakem trenutku s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: teja@polepi.si.

Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini Life-decor.si!

Škofja Loka, september 2018